2013-2014 Anasınıfı ve 1. Sınıf Kayıtları Ne Zaman,2013-2014 Anasınıfı ve 1. Sınıf Kayıt Tarihleri

Unknown | 07:56 | 0 yorum

1.sınıf kayıtları, 1.sınıf kayıtları,2013 okullar ne zaman açılıyor,2013 okullar ne zaman kapanıyor ,  2013-2014 eğitim öğretim yılı birinci sınıf kayıtları, 2013-2014 1.sınıf kayıtları için gerekli belgeler, 1.sınıf kayıtları ne zaman,  2013-2014 okullar ne zaman açılıyor,  2013-2014 anasınıfı kayıtları için gerekli belgeler, 2013 anasınıfı kayıtları ne zaman, 2013-2014 anasınıfı kayıtları yaş grubu, 2013-2014 anasınıfı kayıtları, 4+4+4 anasınıfı,anasınıfı kayıtları, anasınıfı kayıtları için gerekli belgeler, anasınıfı kayıtları ne zaman,http://gundemportal.blogspot.com,anasınıfları kapatılacak mı, anasınıflarına hangi yaş grubu başvurabilecek, anasınıflarına hangi yaş grubu çocuklar kayıt yaptırılabilecek, anasınıflarına kaç aylık çocuklar kayıt yaptırabilecek, birinci sınıf kayıtları, birinci sınıfa kayıt için, çocuğum bu yıl hangi okula kaydolmalı,e okul çocuk ay hesabı, ilköğretim birinci sınıf kayıtları ne zaman,ilkokul birinci sınıf kayıtları, kayıt için neler gerekli, kayıt için gerekenler, kayıt tarihi, kayıtlar ne zaman, kayıtlar ne zaman kadar, kayıtlar nezaman, nüfusa dayalı kayıt, nüfusa dayalı okul kayıtları, okullar ne zaman açılacak, okullar ne zaman açılıyor
2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında Anasınıfı ve 1.Sınıf kayıtları ne zaman yapılacak, 2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında Anasınıfı ve 1.Sınıf kayıt tarihleri nedir? şeklinde sorular velilerimizin merak ettikleri sorular arasında en üst sıralarda yer almaktadır.
2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında anasınıfı ve 1.sınıf kayıtları 2013 Haziran ayından itibaren okulların kapanmasıyla başlayacak olup velilerin okulların kapanmasıyla birlikte ilkokullara giderek ön kayıt yaptırmaları gerekmektedir.Ön kayıt yapıldıktan sonra okullar tarafından bu öğrencilerin Eylül ayında kesin kayıtları yapılacaktır.Velilerimizin şu hususlara dikkat etmesi gerekmektedir:
Çocuğunuz 30 Eylül 2013 tarihi itibariyle;
  1. 48-60 ayları arasında ise Anasınıfına
  2. 60-66 ay arasında ise İsteğe Bağlı 1.Sınıf veya Anasınıfına
  3. 66 ay ve yukarı ise zorunlu olarak sistem üzerinden 1.sınıfa kaydolur.
Kayıt için okulunuza başvurduktan sonra okulunuzun ilan ettiği belgelerle kayıt yaptırınız..
 2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı Çocuğunuz Anasınıfına mı 1. Sınıfa mı kaydolacak hesaplamak için tıklayınız

Category: , , , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 yorum