Sosyoloji ve Felsefe Mezunlarına Rehber Öğretmen Olma Fırsatı-Başvuru ve Detaylar

Unknown | 23:38 | 0 yorum

Sosyoloji ve Felsefe Mezunlarına Rehber Öğretmen Olma Fırsatı-Başvuru ve Detaylar,Sosyoloji  mezunlarına rehber öğretmen olma fırsatı ve detaylar,Felsefe  mezunlarına rehber öğretmen olma fırsatı ve detaylar,Eğitim Programları ve Öğretimi mezunlarına rehber öğretmen olma fırsatı ve detaylar,http://gundemportal.blogspot.com,Eğitim Yöneticiliği ve Denetçiliği mezunlarına rehber öğretmen olma fırsatı ve detaylar,Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme mezunlarına rehber öğretmen olma fırsatı ve detaylar,Eğitim Yönetimi Teftişi ve Planlaması mezunlarına rehber öğretmen olma fırsatı ve detaylar,Halk Eğitimi mezunlarına rehber öğretmen olma fırsatı ve detaylar
 
 
Milli Eğitim Bakanlığı 20.05.213 tarihinde yayınladığı genelge ile Özel okullarda ve Özel Eğitim ve Rehabilitasyon merkezlerinde Rehber Öğretmen ihtiyacını karşılamak amacıyla "Rehberlik Kursu" açacak.Bu kurumlarda Rehber Öğretmen bulundurma zorunluluğu bulunduğundan ve Rehber Öğretmen ihtiyacının karşılanmasında güçlükler yaşandığından MEB Sosyoloji,Felsefe,Eğitim Bilimleri Fakültesi ile Eğitim Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretimi,Eğitim Yöneticiliği ve Denetçiliği,Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,Eğitim Yönetimi Teftişi ve Planlaması ile Halk Eğitimi bölümlerinden mezun olanlara Rehber Öğretmen olma yolunu açıyor. İşte belirtilen genelge ve başvuru şartları:
 
 
 

Category: ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 yorum